efainlacluj.ro

Aeroportul Internațional Cluj organizează un concurs pentru ocuparea unui post vacant.

📢 AEROPORTUL INTERNAŢIONAL AVRAM IANCU CLUJ R.A. organizează în data de 03. 04. 2025, ora 10:00, selecţie pentru ocuparea postului vacant pe perioadă nedeterminată:

𝐑𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 – 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐮𝐥 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐫: 𝟏 𝐩𝐨𝐬𝐭

✅ Condiţii necesare:
• Studii superioare economice absolvite cu diplomă de licență;
• Experiență în domeniul economic de minimum 3 ani;
• Cunoştinţe de limba engleză;
• Cunoştinţe Microsoft Office (Word, Excel);
• Cunoștințe aprofundate în domeniul activității economico-financiare, legislației financiar contabile și fiscale;
• Capacitate de analiză şi sinteză, disponibilitate la sarcinile de serviciu şi dorinţă de perfecţionare;
• Rigurozitate, atenţie la detalii şi mod de lucru organizat;
• Rezistență la stres;
• Fără cazier;
• Abilităţi de comunicare, inițiativă, cooperare şi lucru în echipă;
• Seriozitate şi profesionalism.

📌 Avantaj:
• Deținere certificare membru Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, master;
• Experiență privind utilizarea programului de gestiune și contabilitate WinMentor Enterprise;
• Experiență pe un post similar într-o regie autonomă/societate comercială;
• Experiență în elaborarea și implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile;
• Experiență în domeniul aeroportuar;
• Nivel avansat limba engleză.
Responsabilitățile principale ale postului:
• Cunoaște/participă la întocmirea Bugetului de Venituri și Cheltuieli anual/rectificativ cu respectarea legislației în vigoare,
• Urmărește încadrarea cheltuielilor în Bugetul de Venituri și Cheltuieli aprobat;
• Participă la realizarea execuției trimestriale/anuale a Bugetului de Venituri şi Cheltuieli;
• Întocmește situații cu privire la încasările de la companiile aeriene din serviciile prestate acestora;
• Urmărește consumurile de utilități;
• Analizează și fundamentează tarifele unității;
• Ține evidența contabilă a proiectelor finanțate din fonduri europene nerambursabile în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
• Participă la realizarea/întocmirea diferitelor analize economice ad-hoc.

🗂️ Acte necesare pentru dosarul de înscriere:
• Cerere pentru înscrierea la selecție;
• Curriculum Vitae;
• Copie C.I.;
• Declarație pe propria răspundere în care trebuie să fie menționat faptul că aplicantul nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
• Documente care atestă studiile absolvite și experiența în domeniu economic (min. 3 ani)
Probele de selecţie:
Selecţia pentru ocuparea postului constă în următoarele etape:

  • Selecţia dosarelor de înscriere;
  • Probă scrisă – 2 ore;
  • Interviul.
    Fiecare probă este eliminatorie.

❗Data limită de înscriere:
Dosarele de înscriere la selecţie se pot depune la Secretariatul Aeroportului, până în data
de 02.04.2025, ora 12:00 sau se pot transmite la adresa de e-mail: office@airportcluj.ro

ℹ️ Informaţii suplimentare şi bibliografia se pot obține de la sediul Aeroportului Internaţional Avram Iancu Cluj R.A., str. Traian Vuia, nr. 149, telefon 0264 / 307 500, int. 240 (Serviciul Resurse Umane, Arhivare), e-mail: resurseumane@airportcluj.ro

Read Previous

Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania, și-a exprimat viziunea asupra viitorului României

Read Next

Ce a transmis Universitatea Tehnică din Cluj după incendiul care a evacuat 200 de studenți din căminul din Mărăști.