efainlacluj.ro

Bradul UNTOLD a fost vandut catre Kaufland in scop caritabil cu suma de 100.000 €

Pomul de Crăciun creat de designerii festivalului de muzică de la Cluj a fost vândut cu suma cea mai mare în cadrul unei licitații organizate la București.

Pomul de Crăciun conceput de Untold, Real Life Magic, a fost adjudecat, în cadrul evenimentului inițiat de către organizația Salvați Copiii România (SCR) de retailerul Kaufland, la concurență cu Lidl și Catena. La gala de la Muzeul Național de Artă al României (MNAR) au fost expuși 20 de brazi, concepuţi şi donaţi de designeri şi artişti celebri din România.

Aceștia au fost licitaţi cu sume cuprinse între 7.000 şi 100.000 de euro de către companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale. Cea mai mare sumă a fost licitată pentru bradul Untold. Pentru al doilea an la rând, organizatorii festivalului de la Cluj au participat la eveniment de la MNAR cu un brad special.

Povestea sa a fost inspirată de un brad-castel dintr-o pădure locuită de elfi, plină de flori nemuritoare, aflată în inima Regatului Naturii Fermecate. În acest univers, brazii sunt simbolul vieții, iar în interiorul lor sălășluiesc în pace toate popoarele tărâmului Untold, au explicat designerii.

,,Susținem performanța în educație, avem campania de donare de sânge prin care venim în sprijinul sistemului sanitar din România. Iată că ne-am adus și noi contribuția pentru marele bine pe care SCR îl face în fiecare zi. Bradul nostru a fost licitat cu cea mai mare sumă din acest an, bani care vor ajuta copii defavorizați din România și Ucraina să meargă la școală”, a spus Edy Chereji, cofondator al Untold Universe.

S-au adunat 820.000 de euro

Kaufland România, partener strategic al SCR, a avut cea mai mare contribuție la ediția aceasta a Festivalul Brazilor de Crăciun (FBC), cumpărând patru brazi creați de designeri români. 208.000 de euro au fost oferiți de companie pentru susținerea programelor educaționale ale organizației, care sprijină sute de copii aflați în situații de risc din România și Ucraina.

,,Implicarea face diferența când e vorba de sprijinirea copiilor vulnerabili din România. Educația este una din direcțiile strategice ale companiei Kaufland România și continuăm să fim alături de cauzele SCR”, a spus Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager al Kaufland România.

,,În fiecare an, FBC devine rezervorul nostru de putere și de bine. Anul acesta a fost mai mult decât atât, generozitatea și solidaritatea au fost exemplare și ne-au demonstrat că ele sunt capitalul cel mai de preț al unei societăți. Mobilizarea pentru cauza educației este semnul că societatea înțelege că de la educație începe totul”, a menționat Gabriela Alexandrescu, președinte SCR.

La ediția din acest an a FBC s-a strâns o sumă record: 820.000 de euro. Banii strânși la licitație ajung la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei sau a războiului din Ucraina. Untold este unul dintre cele mai mari festivaluri din lume și cel mai important din România. Festivalul se implică în campanii sociale, prin care salvează vieți, susține educația și performanța.

În 2022, Untold a fost desemnat festivalul numărul 5 în lume, potrivit Viberate. În 2023, a avea loc între 3 și 6 august, la Cluj. Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 159 de unități în România.

Sursa: Transilvania Business

Read Previous

Primaria Cluj-Napoca va construi pe Calea Baciului un Centru de ingrijire varstnici. Galerie FOTO

Read Next

Caravana Coca Cola din celebrele reclame de la TV a fost la Cluj! Galerie FOTO