Persoanele cu dizabilități din Cluj-Napoca pot depune cereri pentru persoanele cu dizabilități.
Muzeul de Transport Public Cluj Napoca a postat pe pagina de Facebook mai multe imagini cu tramvaiele pe care le-a avut orasul de-a lungul anilor.
⌛️🚋 Între 1987 și 2010 flota de tramvaie din Municipiul Cluj-Napoca a fost alcătuită din vagoane autohtone și vehicule achiziționate second hand, produse în Cehia și operate anterior în Germania.
Tramvai autohton produs între 1972 şi 1990, Timiş II este un popular tramvai de mare capacitate, fiind capabil să transporte 300 de călători. Exploatat uzual în formaţie de vagon motor + remorcă, acesta a circlat în Arad, Brăila, Cluj Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Ploiești, Reșița, Sibiu şi Timişoara, fiind produse în total 531 de garnituri. În Cluj Napoca, ultimele exemplare au circulat până în 2011. Compania de Transport Public a păstrat un exemplar din această serie, garnitura 01, însă recent acesteia i-au fost înlăturate ferestrele și scaunele/barele din salon.
Tramvaiele ITB V3A/V2A, construite începând cu anul 1971 la Uzinele de Reparații-Atelierele Centrale din București, reprezintă un alt model autohton de tramvai de mare capacitate, intrând în competiție cu tramvaiul Timiș II fabricat la Timișoara. Astfel de vagoane încă constituie majoritatea tramvaielor din capitală, însă au circulat și în Oradea, Constanța, Iași, Botoșani, Brașov, Braila și Ploiești. În Cluj-Napoca acestea au circulat între 1988 și 1992, ajugandu-se la 21 de exemplare(6 V3A și 15 V2A). Datorită problemelor acestora în exploatare au fost retrase prematur şi transferate în Iaşi şi Botoşani.
Singurul tramvai utilitar din Cluj-Napoca a fost plugul ITB 3VU 246, produs de Intreprinderea de Transport din Bucureşti. Acesta a fost proiectat pentru curăţarea şi deszăpezirea liniilor de tramvai şi a fost prezent pe străzile clujene din 1987 până în anul 2021, când a fost tăiat.
Fabricat între 1967 și 1987 în peste 3500 de exemplare, vagonul CKD Tatra T4 este unul dintre cele mai răspândite și de succes tramvaie produse. În anul 2002 orașul de pe Someș achiziționează 20 de vagoane Tatra T4 din Magdeburg, între care 16 vagoane solo și 2 garnituri cu remorcă T4D+B4D. Acest model a circulat în Cluj până în 2010, ulterior casându-se toate exemplarele.
Produs între 1975 şi 1997, tramvaiul articulat KT4D a reprezentat un apogeu a evoluţiei tehnologice din vremea sa. Din cele peste 1000 de exemplare realizate, circa 25 au circulat pe străzile din Cluj Napoca, aduse Berlin în anii 1998-1999. Ultimul tramvai portocaliu existent în Cluj-Napoca este vagonul 19, fost 219157-0 în Berlin, care a fost retras din circulație în iulie 2021, după 24 de ani de serviciu în orașul de sub Feleac. Cu interiorul descompletat, acesta a fost decorat și utilizat ca tramvai-discotecă. Completarea interiorului ar permite ultimului tramvai Tatra KT4d să fie expus într-un viitor muzeu ca exponent al celor 2 decenii și jumtăte de exploatare a tramvaielor CKD Tatra.
Aduse din Potsdam în 2009, cele 10 tramvaie KT4Dm modernizate anterior în Germania au reprezentat o îmbunatățire a condițiilor de călătorie, pastrandu-se între timp o flotă standardizată. Acestea au circulat până anul trecut, 8 dintre ele fiind conservate și în stare bună în depoul CTP.