Persoanele cu dizabilități din Cluj-Napoca pot depune cereri pentru persoanele cu dizabilități.
În ultimii 8 ani, România a făcut progrese semnificative în ceea ce privește construcția autostrăzilor, iar rețeaua autostrăzilor din țară a crescut semnificativ. Cu toate acestea, există încă multe zone care rămân neacoperite de autostrăzi și mult de lucru de făcut în această privință.
În 2013, rețeaua autostrăzilor din România avea doar aproximativ 500 de kilometri de autostradă. Astăzi, aceasta a crescut la aproximativ 1.200 de kilometri de autostradă. Printre cele mai importante proiecte care au contribuit la această creștere se numără Autostrada A1, care leagă Bucureștiul de Nădlac, în apropiere de granița cu Ungaria, și Autostrada A2, care leagă Bucureștiul de Constanța.
Autostrada A1 a fost deschisă în 2012 și a fost construită treptat în etape succesive. Acest traseu principal oferă o legătură importantă între București și restul țării și a fost un pas important în dezvoltarea economică a regiunii. De asemenea, A1 a avut o contribuție importantă la reducerea timpului de călătorie între orașe importante din România.
Autostrada A2, numită și Autostrada Soarelui, leagă Bucureștiul de Constanța, cel mai mare port al României la Marea Neagră. Această autostradă a fost deschisă pentru trafic în 2012 și a avut un impact important în dezvoltarea regiunii de la Marea Neagră.
În afară de aceste proiecte, mai multe alte autostrăzi sunt în construcție sau planificate. Printre acestea se numără Autostrada A3, care leagă Bucureștiul de Transilvania, și Autostrada A4, care leagă Bucureștiul de Moldova.
Cu toate acestea, construcția autostrăzilor în România a întâmpinat probleme și întârzieri semnificative din cauza corupției, a problemelor de finanțare și a altor probleme tehnice și administrative. În plus, dezvoltarea autostrăzilor a fost adesea limitată de probleme precum exproprierea de terenuri și conflictul cu proprietarii de terenuri afectați de construcția acestora.