efainlacluj.ro

Iulius Mall transformă bannerele publicitare în produse creative: bean bags și sacoșe reutilizabile pentru clujeni

Un mâine mai bun începe de astăzi, cu grijă pentru oameni și naturăiar Iulius Mall Cluj se implică constant în acțiuni pentru comunitate, dar și pentru protejarea mediului și lupta împotriva risipei. Astfel, 2.500 mp de bannere și mesh-uri publicitare au fost tranformate în 40 de bean bags, care au fost folosite la evenimentele ce au avut loc vara aceasta în Iulius Parc și în 1.500 de sacoștip shopping bag, care au ajuns la clujeni prin diverse campaniiMaterialele au prins o nouă viață datorită atelierului remesh.ro și a metodei upcycling.

Comunicarea prin materiale promoționale de tip outdoor face parte din modul în care interacționează companiile cu oamenii, iar pentru ca acestea să nu devină deșeuri, la Iulius Mall Clujsunt colectate și reutilizate creativ. Transformarea lor esterealizată în atelierul remesh.ro al asociației Ateliere Fără Frontierecare este dedicată angajării și integrării persoanelor cu dizabilități sau vulnerabile, provenite din medii dezavantajate. Până acum, 2.500 mp de bannere și mesh-uri publicitare (aproximativ suprafața a 4 terenuri de tenis) au fosttransformate în 40 de bean bag-uri, care le-au asigurat clujenilor confortul la evenimentele din această vară, ce au avut loc în Iulius Parc, precum: Movie Nights, Outdoor Office Day,spectacolele de teatru de păpuși pentru copii și multe altele. Restul au fost prelucrate sub formă de 1.500 sacoșe tip shopping bag, ce au fost oferite vizitatorilor în diverse campaniiși care acum sunt accesorii fashion sustenabile. Astfel de acțiuni vor continua și pe viitor, iar momentan avem pregătit un transport de aproximativ 1.000 mp de materiale publicitare, ce vor fi reciclate prin metoda upcycling șse vor întoarce la noi, respectiv, în comunitate sub forma unor noi obiecte utile și preietenoase cu mediula spus Mihai Oprea, Director de Marketing Iulius Mall Cluj.

Și această acțiune face parte din strategia de sustenabilitate a companiei IULIUS, principiu care definește și activitatea Iulius Mall Cluj, ce găzduiește constant acțiuni educative (expoziții în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei, Planetariu, expoziție de dinozauri, etc); târguri de haine sustenabile; evenimente sportive; proiecții de filme sau teatru de păpuși pentru copii.

Read Previous

Programul Rabla Local prelungit până la 29 septembrie 2023: O șansă pentru proprietarii de mașini vechi de 15 ani!

Read Next

UBB ocupă locul 15 în clasamentul universităților din Europa de Est.