Persoanele cu dizabilități din Cluj-Napoca pot depune cereri pentru persoanele cu dizabilități.
Într-o zi de Black Friday cu cele mai mari reduceri din România, Emag, liderul comerțului online, a înregistrat vânzări impresionante de 731 de milioane de lei și a atras 600.000 de cumpărători. Ediția din acest an a stabilit noi recorduri, cu cel mai mare număr de clienți și vânzări de 140 de milioane de euro.
Surprinzător, Municipiul București a părăsit topul cinci național în funcție de valoarea medie pe client, fiind depășit de județe din Transilvania. Iași s-a clasat pe primul loc, urmat de Sălaj, Cluj, Bistrița-Năsăud și Dolj, în timp ce Capitala a ocupat poziția a șasea.
Numărul cumpărătorilor de Black Friday a înregistrat o creștere semnificativă, atingând 600.000, cu 50.000 mai mulți decât anul precedent. Cei 11.600 de comercianți din Marketplace Emag au livrat nu mai puțin de 818.000 de produse.
Comenzile de Black Friday au inclus 2,8 milioane de produse, în creștere cu 26% față de anul anterior, cu o valoare totală cu 87 de milioane de lei mai mare decât la ediția anterioară. Categoriile preferate ale clienților au fost băcănia, băuturile, parfumurile, îngrijirea personală și cosmeticele, cu 1 milion de produse comandate.
Pe lista produselor speciale comandate s-au regăsit 1.800 de nopți de cazare, 5.600 de vouchere pentru bilete de avion, 22 de automobile, 35,5 tone de carne de porc și 1.700 de servicii de sănătate și frumusețe. Black Friday a devenit astfel mai mult decât o ocazie de cumpărături, devenind o experiență diversificată pentru consumatori.
Top produse comandate
- băuturi, băcănie şi petshop (607.000 de comenzi)
- parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice (501.000)
- jucării şi articole pentru copii (360.000)
- electrocasnice mici şi mari (204.000)
- mobilă şi casă (193.000)
- telefoane, tablete şi gadget-uri (162.000)
- laptopuri, IT, birotică şi papetărie (124.000)
- TV, audio-video, gaming şi cărţi (115.000)
- fashion şi sport (103.000)
- bricolaj, grădină şi auto (109.000)
Sursa: Emag